Forum studentów Architektury - Politechnika Śląska Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Model Aaut - Audi A3 by PZ & inne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum studentów Architektury - Politechnika Śląska Strona Główna -> WIP - Work In Progress
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilk
Han Solo
Han Solo


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Sob 10:52, 20 Cze 2009    Temat postu:

OGIEŃ Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 10:51, 22 Cze 2009    Temat postu:

Moja próba ze światłami photometrycznymi, ze wstępnie wymodelowanym otoczeniem (nie skończonym), licze na jakies rady przed finalnym renderem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raziel
Administrator
Administrator


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śl

PostWysłany: Pon 12:20, 22 Cze 2009    Temat postu:

Wg mnie słabo te żaróweczki świecą, ale może sie nie znam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 12:34, 22 Cze 2009    Temat postu:

wydaje mi sie ze jest ich za dużo i dlatgeo można odniść takie wrażenie..ale nie wiem włąśnie po to to tu umieściłem zeby sie dowiedziec:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powelt
Elektronicky mordulec
Elektronicky mordulec


Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi

PostWysłany: Pon 12:42, 22 Cze 2009    Temat postu:

Za ciemno jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raziel
Administrator
Administrator


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śl

PostWysłany: Pon 12:50, 22 Cze 2009    Temat postu:

swoją drogą... właśnie, po co komu w takim małym garażu tyle lamp xD ?

A Powelt powiedizał to o co mi chodziło tylko prościej chyba ;d

I taka uwaga/pytanie: jeśli on ma alufelgi i te z tyłu leżące to też alumki, to fajnie by było żeby odbijały światło, jakieś refleksy powinny być, nie wiem nawet czy nie dość wyraźne... no teraz to matowe są jakby Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raziel dnia Pon 12:51, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kepicnawspak
padawan
padawan


Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Stalowa Wola/Gliwice r1 gr4

PostWysłany: Pon 12:54, 22 Cze 2009    Temat postu:

ja trochę ponarzekam jeśli mogę, chociaż sam bym takiego cudeńka nie zrobił. po pierwsze samochód, słabo oświetlony jest, przez to w ogóle mało go widać jeśli chodzi o detal, na przykład felgi, opona, tak na mój gust to tamte felgi z tyłu są lepsze:) albo mi się wydaje, albo w ogóle nic z wnętrza nie wymodelowałeś, gdyby miał zapalone światła to byłby bajer:) a jeśli chodzi o otoczenie, to nie podobają mi się beczki, mało poly mają i ta niby plama która z jednej się wylała, no i to że są wypukłe, nie czaję, metalowe wypukłe beczki? te lampy też tak dziwnie wiszą, jakby na linkach. bardziej realistycznie by było gdyby na podłodze był jakiś brud spod kół, żeby było widać, że ten samochód jakoś wjechał, no chyba, że został złożony w nim:) sorry za narzekania, wiem, że to tylko test:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 13:08, 22 Cze 2009    Temat postu:

Smile no w tej chwili to lampy wiszą w powietrzu ale docelowo mają byc wogle wymodelowane bo teraz to tylko box z dziurą imitujący lampe. co do otoczenia to w sumie nie wiele jest (narazie skupiałem sie na światłąch, ale i tak zdecydowanie za długo mi sie to renderowało - to tez musze jescze nad nimi popracowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ebe
jedi master
jedi master


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: rok III, gr. IV

PostWysłany: Pon 13:08, 22 Cze 2009    Temat postu:

te krawędzie od światła są strasznie ostre, nienaturalne to troche Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 13:14, 22 Cze 2009    Temat postu:

kurcze własnie wiem ale nie wiem jak to poprawic..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powelt
Elektronicky mordulec
Elektronicky mordulec


Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi

PostWysłany: Pon 13:37, 22 Cze 2009    Temat postu:

Jeżeli efekt ma być naprawdę super, to powinieneś moim zdaniem wprowadzić dodatkowe światła - coś na zasadzie studia fotograficznego - tak jak byś to musiał w realu zrobić, żeby było cacy. Mnie przede wszystkim zastanawia, dla czego cała scena jest taka za przeproszeniem sraczkowata Wink Rozumiem, że te światła poziome, to vray playny. Jeżeli tak to nie bój się je mocno podkręcać Smile I jak dla mnie lepszego klimatu, zamiast tych kafelek dał by zwykły beton Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 15:19, 22 Cze 2009    Temat postu:

wszystkie swiatła tutaj to photometric lights , z v-ray owskimi nie wiem jakos mi nie wychodzi w używaniu ich jako jakies lampy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barton
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Pon 21:35, 22 Cze 2009    Temat postu:

Piotr samochód zrobiłeś przepiękny ale cały render który tutaj nam prezentujesz leży.

Oteksturowanie jest jakieś dziwne, nie wiem czemu po bożemu nie wejdziesz na Vray materials i nie ściągniesz sobie tekstur i materiałów czy to otoczenia czy to samochodu, albo chociażby popatrzysz jakie mają parametry.

Druga sprawa to oświetlenie. Zainstaluj sobie coś takiego co się nazywa Vuze. Jest to program na javie przeczesujący wszystkie torrenty w sieci, gdzie evermotionów jest cała masa i zaopatrz się np w archinteriors vol. 13. Tam masz takie typy lamp i zobaczysz jak je porządnie zrobić.

Ode Mnie na temat tych świateł mogę ci powiedzieć ze jest to prosta kombinacja odpowiedniego użycia materiału który się nazywa Vray Light i Vray plane'a aby taki typ lampy wyglądał pro.


Wiem że stać Cię na dużo więcej Smile
pozdrawiam
B


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barton dnia Pon 21:37, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Wto 11:55, 23 Cze 2009    Temat postu:

Smile


Vuze rulezz - dzięki już ściągam co potrzebne Very Happy


duzo masz tych search template??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pz dnia Wto 11:56, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barton
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Wto 15:11, 23 Cze 2009    Temat postu:

mininova, vuze, btjunkie, sumotorrent, torrentspy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum studentów Architektury - Politechnika Śląska Strona Główna -> WIP - Work In Progress Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin